1. Comandarea
DISPONIBILITATE
Produsele care sunt in stoc au buton activ „Adauga in cos”. Produsele care au buton inactiv si nu se pot adauga in cos sunt indisponibile momentan. Butonul „Contactati-ne” apare in dreptul unui produs indisponibil (care nu mai este momentan in stoc). In cazul in care va intereseaza acest produs, ne puteti contacta pentru a afla informatii despre revenirea acestuia in stoc.
TELEFONIC
Numarul de telefon la care puteti suna pentru a face comanda sunt +40 771 266 529. Se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate mai jos, la Punctul 4.
Daca doriti ridicare din showroom-uri va recomandam sa optati pentru o comanda cu ridicare sau sa sunati la sediul care va intereseaza, pentru a verifica disponibilitatea stocului in locatie. Numarul de contact si adresa fiecarui showroom se gasesc la Contact.
ONLINE
La comanda Dumneavoastra se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate la Punctul 4. Daca alegeti ridicare din showroom-uri, nu mai este cazul aplicarii de taxe de transport. Veti primi un email de confirmare pentru ridicare comanda in momentul in care comanda Dvs se livreaza de la depozit catre punctul de ridicare. Daca doriti sa faceti adaugari ulterioare la comanda deja plasata, puteti face acest lucru telefonic, la +40 771 266 529, sau prin email, la contact@1cafea.ro, in timpul programului.
Finalizarea comenzii online:
– Daca doriti sa comandati online, apasati butonul „Adauga in cos” pentru produsele pe care doriti sa le achizitionati. Daca nu puteti adauga in cos cantitatile dorite dintr-un anumit produs, inseamna ca ati comandat ultimele bucati din acel produs. Dupa ce ati terminat de adaugat in cos toate produsele pe care doriti sa le cumparati, finalizati procesul de comanda apasand butonul de Cos, din dreapta sus a ecranului, si apoi butonul „Finalizare”. Veti fi redirectionat in pagina Cosului cu toate produsele, iar in partea de jos a acesteia se afla butonul Finalizare.
– Puteti plasa comanda folosind una din cele trei optiuni: „Sunt client” (login pentru clienti existenti), „Sunt client nou” sau „Fara autentificare”, apoi completand fisa de comanda cu datele Dumneavoastra (sau ale firmei in numele careia comandati) si apasand pe butonul „Finalizeaza comanda”.
– Asigurati-va ca ati completat corect datele de contact!
Imediat dupa aceea, veti primi un mesaj de notificare pe adresa de email pe care ati introdus-o in fisa de comanda. Din acel moment, comanda se afla in curs de procesare.
Observatii: Daca intampinati probleme cu finalizarea comenzii, verificati daca toate campurile sunt completate si ca ati ales metoda de livrare si metoda de plata. Daca acestea nu apar, reincarcati pagina. Pentru orice probleme intampinate, va rugam sa ne contactati pe chat sau telefonic in timpul programului.
Statusul comenzii online
Daca doriti informatii suplimentare despre starea comenzii Dumneavoastra, puteti sa ne contactati telefonic, la +40 771 266 529, sau prin email, la contact@1cafea.ro.
Coduri promotionale
Codurile promotionale din campanii sau flyere se pot introduce in campul de Observatii, in pagina Cosului cu toate produsele.
2. Livrarea comenzii
Echipa 1cafea.ro inregistreaza comanda Dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil. Pentru ridicare din showroom, veti primi un email de confirmare pentru ridicare comanda in momentul in care comanda Dvs se livreaza de la depozit catre punctul de ridicare. Pentru livrare, comanda se livreaza prin curierat, tinand cont de preferintele selectate in fisa de comanda (ora si ziua livrarii) si de disponibilitatea imediata a produselor comandate (daca sunt sau nu in stoc).
In functie de ora la care plasati comanda, de localitatea in care doriti livrarea si considerand ca produsele sunt disponibile, comanda Dumneavoastra poate ajunge in minim o zi, maxim doua zile lucratoare. Daca adresa de livrare este intr-o localitate unde nu exista sediu de curierat, timpul de livrare poate depasi termenul standard. Unele produse pot fi disponibile la comanda, iar atunci livrarea se va face intr-un interval mai mare de timp, stabilit de comun acord de Dumneavoastra cu operatorii nostri.
Observatii:
– In cazul perioadelor cu promotii speciale, precum Black Friday, Paste sau Craciun, comenzile vor ajunge cu mici intarzieri.
– Comenzile cu plata OP (Ordin de plata) pleaca de la noi in ziua in care primim pe email confirmarea platii de la client.
– Comenzile plasate intr-o zi lucratoare pana in ora 15:00 si in care toate produsele comandate sunt in stoc, pot fi expediate in aceeasi zi si sa ajunga la destinatie in urmatoarea zi lucratoare. Termenul standard de livrare este de 1-2 zile lucratoare (24-48 ore lucratoare). Daca acest termen este depasit, va rugam sa ne contactati pentru a contacta curierul si a urgenta l livrarea, tot la +40 771 266 529 , sau prin email, la contact@1cafea.ro.
– Comenzile plasate intr-o zi lucratoare dupa ora 15:00 nu mai sunt expediate in aceeasi zi, ci in ziua urmatoare, ajungand astfel la destinatie a doua zi dupa expediere (tot in functie de disponibilitatea produselor comandate si conform discutiei avute cu operatorul).
– Comenzile plasate in weekend se livreaza cel mai devreme luni, cel mai tarziu miercuri, in functie ziua si ora plasarii comenzii respective.
Se pot cumpara produse din Showroom-uri si fara comanda sau rezervare prealabila, insa stocul este limitat in aceste locatii si nu garantam ca veti gasi toate produsele cautate.
3. Facturarea
FACTURA este emisa atat pentru comenzile pe persoana juridica, cat si pe persoana fizica, atat in punctele de ridicare, cat si pentru colete. Factura atasata coletelor este emisa fara chitanta – gratie contractului cu firmele de curierat, rambursul comenzilor este virat direct in contul colector bancar, iar astfel chitanta valabila este cea emisa de curier in momentul predarii coletului.
In cazul in care doriti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi, trebuie sa tineti cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat. Astfel, doua facturi inseamna colete diferite, care se supun individual conditiilor de livrare de la Punctul 4.
Pentru comenzile platite prin OP (Ordin de plata), in momentul in care procesam comanda va trimitem factura pe adresa de email introdusa de Dvs in fisa de comanda. Dupa ce ati efectuat plata in baza facturii si ne trimiteti dovada platii ca raspuns la emailul in care ati primit factura, comanda Dvs este in curs de livrare.
NB: In cazul in care pierdeti chitanta, firma de curierat prin care ati ales sa va fie livrat coletul este cea care va poate oferi o copie dupa chitanta. In cazul in care pierdeti factura, contactati-ne pentru a va trimite o copie dupa aceasta.
4. Taxele de transport
CRAIOVA SI IN TARA
comenzile peste 200 lei au transport gratuit.
la comenzile sub 200 lei, taxa de transport este de 20 lei.
SPECIFICATII
Coletele se trimit prin Fan Courier sau alt curier rapid.
5. Plata comenzii
Se poate realiza in urmatoarele modalitati:
Plata cash, in momentul intrarii in posesia produselor;
Plata online cu cardul: prin Mobilpay;
Plata prin virament bancar.